RuralCamp 2020 Cartaz

Campamentos Paciños 2020 “RURAL CAMP”

RuralCamp 2020 Logo[dropcap type=”circle” color=”#ffffff” background=”#ef7f2c”]C[/dropcap]ampamento de 7 días de duración que ten como obxectivo que os rapaces e rapazas valoren o mundo rural, contactando coa natureza, a través de xogos, música, actividades de lecer, deporte, excursións, mindfulness, obradoiros, etc.

Estas xornadas de convivencia, que terán lugar no albergue da Fundación Ramón González Ferreiro, créanse con ilusión , experiencia e co traballo acumulado na educación non formal ao longo de moitos anos. A nosa é unha proposta alternativa, educativa e lúdica que transcorre no entorno rural e natural de Paciños, na vila de Allariz e Xunqueira de Ambía.

A programación escollida fomenta valores como o respecto e o compañeirismo, a igualdade, a solidariedade, a concienciación ambiental e o coñecemento da vida no rural. Pretendemos que os/as participantes aprendan a convivir, fagan novas amizades e coñezan distintos lugares, espertando o seu espírito aventureiro e unha maior autonomía persoal, aumentando as súas experiencias individuais e como membros dun grupo.

Dirixido a nenas e nenos entre  9 e 16 anos repartidos en quendas diferentes.

QUENDAS VERÁN 2020:

[list type=”arrow”]

• 1ª QUENDA: Do 5 ao 11 Xullo (ano de nacemento 2008-2009-2010-2011) dende os 9 aos 12 anos
  • 2ª QUENDA: Do 12 ao 18 Xullo (ano de nacemento 2007-2008-2009-2010) dende os 10 aos 13 anos
  • 3ª QUENDA: Do 19 ao 25 Xullo (ano de nacemento 2004-2005-2006-2007) dende os 13 aos 16 anos)

[/list]

Hora de Chegada 1º Día:  11:00H reparto de habitacións e acto de presentación a continuación.
Hora de Saída 7º Día:  12:00H con acto de clausura coas familias.

PREZO: 245 (desconto de 15€ para cada un dos/das irmáns que asistan ao campamento).

Ficha de Inscrición para RuralCamp 2020
Anexo con cláusulas
Que é preciso levar e outras cuestións

PEQUENA MOSTRA DE OBRADOIROS E ACTIVIDADES: Rastrexo en Allariz, unha xincana moi enxebre e moitos mergullos nas piscinas. Xogos no Ecoespazo de O Rexo. Slack-line. Mans arriba minichefs! Streching e pilates. Imos á horta! Tiro con arco. Inauguramos sala de Broadway shows. Exploramos pola granxa de ovellas latxas e degustamos o queixo de O Rexo. Noites de estrelas e moita, moita festa!

*As actividades adaptaranse ás idades dos participantes.
*As quendas realizaranse se hai un número mínimo de participantes.
*Moitos dos desprazamentos que se fan durante o campamento son a pé, é importante que os asistentes estén capacitados para elo e teñan calzado axeitado para trasladarse por sendeiros.

PAGAMENTO: Información sobre os pagamentos do RuralCamp 2020

[list type=”arrow”]

• Reserva de praza: 30€. No caso de non asistir ao campamento, esta cantidade non será devolta.
    Importante: a praza queda reservada ao efectuar o ingreso e envío do xustificante.
  • Prazo de inscrición ata rematar prazas dispoñibles.
  • 2ª Pagamento: o prazo final para facer este ingreso será o 20 de maio.

Prezo Total: 245€
Desconto de 15€ para cada un dos/das irmáns que asistan ao campamento
(este desconto aplicarase no segundo pago)

Documentación:

Enviar a seguinte documentación por e-mail info@fundacionrgf.org ou correo ordinario:

[list type=”arrow”]

• Copia ingreso reserva: 30€, en caso de anulación de praza, non haberá devolución da reserva.
    Nº conta: ES78 2080 0417 0430 4000 8352 (ABANCA)
  • Ficha de Inscrición debidamente cuberta e asinada.
  • Anexo con cláusulas
  • Copia tarxeta sanitaria(A orixinal terán que traela ao campamento)

ENDEREZO:
     Fundación Ramón González Ferreiro
     Lugar de Paciños nº2
    32667 Allariz (Ourense)

Máis información chamando ao teléfono 988 436182 ou a través do noso e-mail info@fundacionrgf.org e web www.fundacionrgf.org

RuralCamp 2020 Campamento